Şiir Antoloji.comKitap ŞiirEtkinlikler Şarkı SözleriŞarkılar Antoloji.comResim Antoloji.comForum NedirÜyeler Antoloji.comGruplar Antoloji.com Mesajlarım
 
 
http://nedir.Antoloji.Com
Arayın :
                              lol nedir?
Nedir Ana Sayfası
Son 24 Saat
Yazdıklarım
Yeni Terim Ekle
  Kişiler
 Genel
 Yaşam
 Edebiyat
 Güncel
 Toplum
 Bilim
 Din
 Müzik
 Tarih
 Cinsel
 TV Dizileri
 Atasözleri
 Deyimler
 Filmler
Futbol Takımları
Köyler
LOL LOL terimi aLpHaE aNtArEs
tarafından 02.03.2005 tarihinde eklendi
LOL sizce ne demek,
LOL size neyi çağrıştırıyor?
KENDİ GÖRÜŞÜNÜZÜ EKLEYİN
Sayfa: 1 2 3 4
sonraki sayfa >>
BayThe Furkan Offline
The Furkan
3 person liked.
1 person did not like.
LOL fark ettiyseniz L kol O kafa L kol yani taraftar yada lol (22.11.2010 19:02)
(bakınız: araf, seni, kafa, yani, taraftar, taraf)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
BayTerazi-Başak Offline
Terazi-Başak
Bay, 35
İstanbul
LOL = Bence biraz geniş bakıcak olursak, bizde kanka naber muhabbeti yapar herkes dimi yabancılarında 'What's up LOL ' muhabbeti var :) (06.08.2009 01:34)
(bakınız: bira, bence, yabancı, kanka, herkes, muhabbet, yaban, olur, yaba, geniş)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Bayanmathilda84 Offline
mathilda84
Bayan, 30
cok sinir oldugum bisey,lol,ne lol,ne lol,gülüyorum,kahkaha atiyorum,kopuyorum suan vs vs vs demek varken insan gibi,türkce,lol da ne oluyo? özenti gencligin cikardigi boktan ingilizce uyduruk gülüs! (13.02.2009 01:55)
(bakınız: insan, türk, yorum, emek, gibi, demek, ingilizce, sinir, kahkaha, özenti)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Baysumru00 Offline
sumru00
x
LOL = Laught out load yani yüksek sesle gülmek demek (28.11.2008 21:25)
(bakınız: gülmek, emek, demek, yani)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Bayanburuk aci Offline
buruk aci
Bayan
Avustralya
LOL= ingilizcede kahkahalarla guluyorumun kisaltilmisi l (05.10.2008 10:04)
(bakınız: yorum, ingilizce, hala, kahkaha, salt)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Bayanscream1 Offline
scream1
Bayan, 14
ha ha ha.... (04.10.2008 23:32)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Bayanküçük_cezve Offline
küçük_cezve
Bayan, 35
İstanbul
Yıılar evvel bana niye gıcık olduğunu anlamadığım bir üyenin adında geçen kelimelerden biri. Üyenin kendisi kayıp ama hakkımda yazdığı şey hala duruyor ((: (01.10.2008 16:54)
(bakınız: anlam, kelime, kelimeler, gıcık, lama, hala, ayıp, yeni, adın, kayıp)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
BayCerca_Trova Offline
Cerca_Trova
Bay, 32
Aydın
internette özellikle online oynanan bilgisayar oyunlarında kullanılan kelime laugh out loudly (28.09.2008 18:40)
(bakınız: bilgi, kelime, oyun, internet, bilgisayar, nana, özel, ilgi, ayar, özellik)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Baycharlie Offline
charlie
x
LOL-Lots Of Love yani kucak dolusu sevgiler demek oluyor. (28.09.2008 15:10)
(bakınız: sevgi, emek, demek, yani, kucak)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Baysunepe Offline
sunepe
x
Lord of Lale ajajaja (12.09.2008 18:35)
(bakınız: lale, lord)
Bu yorum için 1-5 arası yıldız verin.
Sayfa: 1 2 3 4
sonraki sayfa >>

"LOL" hakkında görüş yazmak için tıklayın.
  - tiklayin - Bu sayfaya link ver - tiklayin - Bu sayfayı birine gönder Bu sayfada hata var!  

(c) Antoloji.Com, 2014. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Antoloji.Com'a aittir. Sitemizde yer alan şiirlerin telif hakları şairlerin kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır. Yayın Hakkı Notu.
Şu anda buradasınız: LOL NEDİR? lol ne zaman?

Antoloji.com
25.10.2014 18:19:09  #.234#
  » Şiir  » Kitap  » Etkinlikler  » Şarkı Sözleri  » Resim  » Forum  » Nedir  » Gruplar  » E-Kart  » Sinema  » Haber  » Bilgi Yarışması  » İletişim
 Antoloji.Com   » Hakkında   » Künye   » Yardım   » İnsan Kaynakları   » İletişim   » Seçim  
[Hata Bildir]